امور کنسولی

تایید گواهی اشتغال به تحصیل، گواهی پرداخت شهریه و گواهی ریز نمرات میان دوره

مراحل انجام کار و مدارک لازم : 

* برای هر یک از گواهی‌های اشتغال به تحصیل و یا گواهی شهریه و یا گواهی ریز نمرات میان دوره  یکبار این مراحل به صورت کامل و جداگانه انجام و کد رهگیری جداگانه ای تهیه گردد.

  • ورود به سامانه میخک با نام کاربری و رمز دریافت شده (یکبار ثبت نام در سامانه میخک و اخذ نام کاربری و گذرواژه الزامی است. در صورتی که قبلا این کار را انجام داده اید با همان نام کاربری و گذرواژه وارد شوید. دانشجویانی که برای اولین بار از سامانه میخک استفاده می نمایند نیاز به ثبت نام در این سامانه خواهند داشت)

دریافت کد رهگیری. (چاپ کد رهگیری که سامانه میخک به این درخواست شما می دهد.)
درج شماره تلفن و ایمیل متقاضی روی ورقه کد رهگیری
ارسال مدارک:   

1-اصل گواهی
 -2یک نسخه کد رهگیری چاپ شده    
3- یک قطعه پاکت برگشت که آدرس متقاضی روی آن نوشته شده ، تمبر خورده و روی آن به فارسی عبارت«بخش دانشجویی» درج شده باشد، به سرکنسولگری.
 
- و یا تحویل مدارک زیر به بخش دانشجوئی سرکنسولگری ورقه چاپ شده کد رهگیری
اصل گواهی شهریه و یا اشتغال به تحصیل ممهور به مهر دانشگاه 

توجه :

برای هر گواهی باید به صورت جداگانه کد رهگیری دریافت شود. بدیهی است درصورتی که مایل هستید چند گواهی را همزمان به تایید برسانید باید برای هر گواهی این مراحل را به صورت جداگانه و مجزا انجام دهید. 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پس از مطالعه کامل مطالب مرتبط با درخواست خود در این سایت، می‌توانید روزهای دوشنبه تا جمعه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 14:30 الی 16:30 با شماره تلفن بخش مربوطه تماس حاصل نمایید و یا سؤالات خود را به طرق ذیل برای بخش های مختلف این سرکنسولگری ارسال کنید:

- پست الکترونیک سرکنسولگری:  info@iranhamburg.de (نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را قید نمایید)

- شماره واتس آپ  (ارسال پیام نوشتاری): 017636871198