دانشجویان محترم میتوانند به منظور برخورداری از مزایای اجازه خروج دانشجوئی از کشور، به شرح ذیل اقدام نمایند:
1- قبل از هر اقدام لازم است پرونده تحصیلی دانشجوی متقاضی در سامانه میخک توسط سرکنسولگری تائید شده و یا در پاسخ به استعلام سرکنسولگری از وزارت بهداشت و یا وزارت علوم، پرونده مزبور توسط وزارت خانهی ذی ربط تائید شده باشد. (تأکید مینماید در صورت عدم تائید پرونده تحصیلی، سرکنسولگری قادر به ارائه خدمات دانشجویی نخواهد بود.)
2- دریافت کد رهگیری اجازه خروج دانشجوئی در سامانه میخک، بخش صدور گذرنامه
3- بارگذاری گواهی اشتغال به تحصیل ترم جاری ممهور به مهر دانشگاه در قسمت «تأیید مدرک تحصیلی» در سامانه میخک
4- تکمیل فرم خروج دانشجویی (برای دریافت فرم اینجا را کلیک کنید)
5- مراجعه به سرکنسولگری همراه با:
* - اصل گواهی اشتغال به تحصیل ترم جاری ممهور به مهر دانشگاه
* - کد رهگیری اجازه خروج دانشجوئی
* - فرم تکمیل شده خروج دانشجوئی
* - اصل گذرنامه
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پس از مطالعه کامل مطالب مرتبط با درخواست خود در این سایت، میتوانید روزهای دوشنبه تا جمعه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 14:30 الی 16:30 با شماره تلفن بخش مربوطه تماس حاصل نمایید و یا سؤالات خود را به طرق ذیل برای بخش های مختلف این سرکنسولگری ارسال کنید:
- پست الکترونیک سرکنسولگری: info@iranhamburg.de
- شماره واتس آپ بخش امور دانشجویی (ارسال پیام نوشتاری): 017636871198